Friday 3 February 2012

Τα Maybelline Color Tattoo 24HR στην Ελλάδα!!!!!

Είμαι συγκλονισμένη τόσο πολύ που αποφάσισα να γράψω το πρώτο μου ποστ!!! Τα Maybelline Color Tattoo 24HR ήρθαν στην Ελλάδα!! Δεν το περίμενα, νόμιζα πως θα αργούσαν πολύ ακόμα!

Τα είδα μπροστά μου σήμερα ξαφνικά και τρελλάθηκα! Δυστυχώς όμως είχα μόλις ξοδέψει όσα χρήματα είχα πάνω μου εκείνη την ώρα (αν τα είχα δει πιο πριν εννοείται θα είχα πάρει!).. Αύριο λοιπόν θα τρέξω να τα δοκιμάσω! Δε μπορώ να περιμένω!!

Δυστυχώς μόνο δεν υπήρχαν tester ακόμα αλλά η κοπέλα μου είπε ότι θα έρχονταν σύντομα! Επίσης νομίζω ότι τα χρώματα ήταν λιγότερα από 10. Νομίζω 6 αλλά πάνω στον ενθουσιασμό μου δε μέτρησα. Είμαι αρκετά σίγουρη ότι είχε τα too cool, tough as taupe, audacious asphalt και tenacious teal ενώ νομίζω πως δεν είδα  τα fierced and tangy, painted purple και edgy emerald. Νομίζω πάντα, μη το δέσετε κόμπο!! 

Ανυπομονώ τόσο να τα δοκιμάσω, έχω ακούσει τόσα πράγματα που πραγματικά τα θέλω σαν τρελή!!

Φιλάκιααααα!!

Υ.Γ.: Σόρι για την κατάσταση του μπλογκ μου, θα το φτιάξω σύντομα!!!!

No comments:

Post a Comment