Saturday 13 October 2012

My latest obsession! Love, Chloé

Γεια σας κορίτσια!!!

Τι κάνετε?

Θέλω να σας μιλήσω για μια πρόσφατη ανακάλυψή μου... Και είναι ένα άρωμα.. Love, Chloé!!

Το μύρισα το καλοκαίρι και το ερωτεύτηκα ακαριαία! Αφού πέρασα μέρες να πηγαίνω στα μαγαζιά και να το δοκιμάζω για να αποφασίσω αν τελικά μου αρέσει όντως (τείνω να αλλάζω γνώμες πολύ συχνά σχετικά με το τι μου αρέσει) και αφού πέρασε το τεστ επιτέλους το αγόρασα πριν 2-3 εβδομάδες! Από τότε το φοράω κάθε μέρα!! 




Κατ' αρχάς είναι Eau de parfum, 30 ml, γύρω στα 42 ευρώ, με 25% έκπτωση.

Το άρωμά του είναι βασικά εντελώς "πουδρέ", δε μπορώ να το περιγράψω αλλιώς.. Βασικά όσοι το έχουν μυρίσει πάνω μου, θυμίζει σαπούνι, καθαριότητα. Και φυσικά όλα αυτά δεν είναι αυτό ακριβώς που θες από ένα άρωμα, όμως αυτό δίνει την αίσθηση επίσης της θηλυκότητας και της διακριτικής κομψότητας. Μου φαίνεται πολύ εκλεπτυσμένο και ιδιαίτερο. 

Γενικά δε συμπαθώ τα αρώματα που θυμίζουν το ένα το άλλο. Θέλω να είναι ξεχωριστά και αυτό σίγουρα το πετυχαίνει..

Τέλος, λατρεύω το μπουκαλάκι του, τόσο κομψό και ντελικάτο αλλά ταυτόχτονα εντελώς λιτό! Τρελαίνομαι με την αλυσιδίτσα που συνδέει το καπάκι με το μπουκαλάκι!

Το έχετε δοκιμάσει ποτέ? Ποια είναι η γνώμη σας? Το δικό σας αγαπημένο άρωμα αυτό τον καιρό?

Φιλάκιααααα!!!

No comments:

Post a Comment