Sunday 4 November 2012

haul #5 (essence βασικά :P)

Γεια σας κορίτσια!!
Τι κάνετε?

Εγώ δυστυχώς είχα ένα πρόβλημα με τον υπολογιστή μου και έτσι έμεινα μακριά από το μπλογκ μου.. Βασικά ακόμα έχω πρόβλημα, δε κατάφερα να το φτιάξω.. Ελπίζω μόνο να μην πέθανε για πάντα.. :(

Σας γράφω λοιπόν από το μικροσκοπικό μου νετμπουκ, κάτι το οποίο προσπαθούσα να αποφύγω, αλλά τι να κάνω.. Αν σε αυτή την ανάρτηση βρείτε ορθογραφικά/τυπογραφικά, παρακαλώ συγχωρήστε με, φταίει το πολύ στριμωγμένο πληκτρολόγιο.

Και πάμε να δούμε τι αγόρασα, πριν 2 εβδομάδες περίπου.. Δε πιστεύω να σας πειράζει που τα δείχνω τώρα!


Ξεκινάμε με βερνίκια νυχιών. Από αριστερά προς τα δεξιά: Max Factor no 45 Fantasy Fire, εκπληκτικό ιριδίζον μωβ. Δε το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια. Συνεχίζω με Essence (μου έχει γίνει πια αδύνατο να πάω στο Hondos και να φύγω χωρίς έστω ένα βερνίκι Essence): από τη σειρά Cherry Blossom Girl, no 02 My little Kimono (ο ορισμός του taupe κατά τη γνώμη μου) και από τη βασική σειρά: 105 Party Princess (σχεδόν διάφανο βερνίκι με glitter διαφόρων χρωμάτων. Αν το φορέσεις πάνω από ανοιχτό σχετικά χρώμα δίνει και ένα ροζ τόνο, αλλιώς προσθέτει μόνο το πολύχρωμο glitter - αρκετά ωραίο), 140 Go Bold! (χρυσό! Οπωσδήποτε δύο στρώσεις αλλά μετά βγαίνει ακριβώς όπως στο μπουκαλάκι), 134 Stuck On You (δε μπορώ να το περιγράψω ακριβώς, στη φωτο φαίνεται πιο γαλάζιο αλλά είναι λίγο πιο μωβ με γκρι μέσα του. Χμμμ..).




 Και συνεχίζω με Essence και τη σειρά Cherry Blossom Girl απ' όπου επίσης πήρα το 2in1 eyeliner pen σε καφέ. Αυτό υποτίθεται έχει δύο άκρες, μία λεπτή και μία παχιά. Ναι. Χμ.. Η παχιά όταν λέμε είναι σαν stabilo. Η λεπτή σαν μαρκαδόρος από τους λεπτούς όμως. Οκ, ίσως υπερβάλλω λίγο πάντως η παχιά πιστεύω δε φοριέται. Η λεπτή, οκ, παλεύεται και έχει αρκετά καλή απόδοση.

Δίπλα. το highlighter της ίδιας σειράς. Μη μπείτε στον κόπο. Είναι ακριβώς το ίδιο προϊόν με το κλασσικό highlighter της Essence (I <3 Runway).

Ψεύτικες βλεφαρίδες (χάρτινες λέει) με λουλουδάκια! Τι χαριτωμένες! Τις πήρα μήπως μου έρθει καμία έμπνευση για απόκριες!! Περιέχουν και κόλλα μέσα!

Παλετίτσα της ίδιας σειράς βεβαίως βεβαίως, 01 Dreaming Under A Cherry Tree, με υπέροχα φθινοπωρινά χρωματάκια όπως βλέπετε!




Άλλο ένα προϊόν της σειράς Cherry Blossom Girl (την ξετίναξα) είναι η shimmering body powder. Τίποτα ιδιαίτερο εν τέλει. Μία πούδρα σε ελεύθερη μορφή με glitter. Δε ξέρω τι περίμενα και την αγόρασα! Χαχαχ!

Ένα κραγιονάκι πάλι από Essence στην απόχρωση 61 I'm a Lobstar! Πορτοκαλί με glitter αλλά με πολύ sheer αποτέλεσμα και τέλεια μυρωδιά! Μου αρέσει!!

Τέλος, ταινιούλες για την απομάκρυνση των μαύρων στιγμάτων από τη μυτούλα μου (γιακ!) από την εταιρεία Beauty Formulas.
 



Αυτές ήταν οι αγορές που έκανα πριν 2 εβδομάδες περίπου όπως σας είπα. Σήμερα όμως έτυχε και πέρασα από το Hondos στη Γλυφάδα και... βρηκα επιτέλους την αγαπημένη μου κρεμούλα σώματος!!!! Όπως σας είχα ξαναπεί, την έψαχνα για τουλάχιστον 2 χρόνια. Είμαι τόσο χαρούμενη που τουλάχιστον ξέρω ότι υπάρχει κάπου κοντά μου!!!!! Επίσης πήρα και μια Body Lotion με δώρο το αφρόλουτρο από την εταιρεία Bodyfarm σε άρωμα Butter Caramel! Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα την κρέμα να δω πώς είναι αλλά μυρίζει τόσο τέλεια και ανυπομονώ να χειμωνιάσει για τα καλά να την φοράω!! Αχ!




Αυτές ήταν λοιπόν οι τελευταίες μου αγορές.Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα?

Σας φιλώ και θα τα πούμε σύντομα!!

2 comments:

  1. Το Cherry Blossom Girl το έχω και είναι υπέροχο χρώμα :)
    Με γεια σου κιόλας!!

    ReplyDelete
  2. me geia sou!!!
    sou exw vraveio :)
    http://friendsofbeautyland.blogspot.gr/

    ReplyDelete