Monday 25 February 2013

50 random facts tag!!

Γειαααα σας!!!

Λατρεύω αυτό το TAG που κυκλοφορεί τελευταία, έχω μάθει τόσα πολλά για όλες σας!! 

Αποφάσισα να το κάνω και εγώ λοιπόν! 

1. Πίνω πολύ καφέ.

2. Είμαι μαθηματικός.

3. Μέχρι πριν 3 χρόνια κυκλοφορούσα μόνο άβαφτη. Βάψιμο μόνο για ειδικές περιστάσεις, κι αυτό ... μια μασκαρα κ ενα λιπ γκλος!

4. Είμαι τελείως ακατάστατη.

5. Έχω τρομερά ακατάστατο ωράριο ύπνου. 

6. Μπορώ να ακούσω οποιοδήποτε είδος μουσικής, ανάλογα με τη διάθεσή μου. Εκτός από χιπ-χοπ και μπιτάκια.

7. Εκνευρίζομαι πολύ όταν οι μαθητές μου με φωνάζουν "κυρία"! ΚΕΡΙΑ ΚΑΙ ΛΙΒΑΝΙΑ!

8. Μου τη δίνουν οι άνθρωποι που έχουν υφάρα.

9. Εκνευρίζομαι όταν μου πειράζουν τα καλλυντικά μου. 

10. Είμαι μακαρονού, τι να κάνουμε? Δώσε μου μακαρόνια και θα σε λατρεύω για πάντα.

11. Όταν ήμουν στο γυμνάσιο είχα κόψει τα μαλλιά μου αγορίστικα και όλοι με περνούσαν για αγόρι.

12. Είμαι ο ορισμός του ανθρώπου της τελευταίας στιγμής.

13. Στο λύκειο είχα ψύχωση με το ροζ. 

14. Δεν πινω σχεδόν καθόλου νερό... Ξέρω.. κακό.

15. Θέλω να μείνω μόνιμα στην Κρήτη.

16. Κάνω γυμναστική στο σπίτι με βιντεάκια από το youtube.

17. Είμαι 1.58.

18. Κάποια στιγμή είχα πάθει ψύχωση με το γυμναστήριο. Αν μια μέρα τη βδομάδα τύχαινε να μην πάω ένιωθα τρελές τύψεις!

19. Έκανα 3 χρόνια belly dancing.

20. Όταν είναι χειμώνας θέλω να έρθει καλοκαίρι και όταν είναι καλοκαίρι θέλω να έρθει ο χειμώνας.

21. Η αγαπημένη μου εποχή του χρόνου είναι η άνοιξη.

22. Έχω δερμογραφισμό.

23. Έχω σχέση εδώ και 5 χρόνια.

24. Έχω τρύπα στη μύτη.

25. Είμαι ελεεινά σπάταλη. Ας έχω μείνει με 50 ευρώ για τον υπόλοιπο μήνα, θα μπω στα Hondos και θα τα ξοδέψω.

26. Όταν πήγαινα σχολείο ήμουν φανατική των Hanson!

27. Μπορώ να χάσω όλη τη μέρα μου βλέποντας beauty videos.

28. Όλοι μου λένε ότι τραγουδάω ωραία αλλά εγώ δε μπορώ ούτε να ακούσω τη φωνή μου.

29. Φτιάχνω τέλεια brownies!!!

30. Μου αρέσει να μαγειρεύω, με χαλαρώνει.

31. Από φαγητά μπορώ να δοκιμάσω οτιδήποτε μου δώσεις, είμαι ανοιχτός τύπος.. (οκ, όχι έντομα όμως!)

32. Βαριέμαι αφόρητα αυτούς που γκρινιάζουν και μιζεριάζουν για το πόσο χάλια είναι η ζωή τους.

33. Βαριέμαι τις δίαιτες..

34. Αγαπώ τις γάτες, βαριέμαι τους σκύλους.

35. Βαριέμαι να ψωνίζω ρούχα.

36. Δε μπορώ να βάλω πρόγραμμα στη ζωή μου.

37. Στην τσάντα μου γίνεται ΧΑΜΟΣ!!!

38. Βαριέμαι να φτιάχνω τα μαλλιά μου.

39. Μου αρέσει να περπατάω μόνη μου.

40. Αγοράζω συχνά σκουφιά και καπέλα και δε τα φοράω ποτέ.

41. Οι περισσότεροι φίλοι μου έχουν φύγει στο εξωτερικό.

42. Ξέρω να χορεύω Κρητικά.

43. Από μικρή, ήμουν το άτομο στο οποίο όλοι έρχονταν να πουν τον καημό τους και να τους συμβουλέψει.

44. Δεν πιστεύω στο μάτι.

45. Δε μου αρέσουν τα μέρη με πολύ κόσμο.

46. Μέχρι το Μάρτη ελπίζω και πρέπει να έχω τελειώσει τη διπλωματική μου για το μεταπτυχιακό.

47. Έχω ξεκινήσει διδακτορικό στη Θεωρητική Πληροφορική.

48. Όλη μου τη ζωή έμενα και μένω Αθήνα.

49. Τα μόνα δημητριακά που τρώω είναι τα Fitness τα σκέτα.

50. Και τέλος, πιστεύω στη δύναμη της ευγένειας.


Αυτά ήταν απο εμένα κοριτσάκια.

Ελπίζω να σας άρεσε!

Θα τα πούμε σύντομα!

Φιλιάάάά!!!!! 

3 comments:

  1. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!!!
    Μόλις κέρδισες ένα νεο μέλος!!!
    www.trelokoritsa.gr

    ReplyDelete
  2. Χαχα! Έχουμε αρκετά κοινά! :)

    ReplyDelete