Friday 29 March 2013

My latest obsession! Vibrant Mandarin, Maybelline

Γειαααα σας!!!


Θέλω να μοιραστώ μαζί σας την τελευταία μου ψύχωση!!!

Κατ' αρχάς να πω ότι δεν είμαι καθόλου τύπος των κραγιόν.. Όπως έχω ξαναπεί, είναι το μόνο πράγμα που ξεχνάω να φορέσω.. Μπορεί να βάφομαι 3 ώρες και να μη βάλω κραγιόν! Κι αυτό γιατί δε νιώθω πολύ άνετα με κραγιόν στα χείλη μου, όλο νομίζω πως έχει βγει έξω από το περίγραμμα και τελικά το αφαιρώ! Τρελή!

Παρ' όλα αυτά, ήθελα να βάλω τον εαυτό μου στη διαδικασία να συνηθίζει στα κραγιόν κι έτσι βγήκα προς αναζήτηση του τέλειου ανοιξιάτικου χρώματος. Αναζητούσα λοιπόν ένα κοραλί αλλά (και εδώ θέλω να καταγγείλω τον φωτισμό των Hondos Center) κατέληξα με ένα που είναι μάλλον πιο πολύ προς το πορτοκαλί!
Όπως και να έχει όμως, το αγάπησα μόλις το φόρεσα και αυτό τον καιρό έχει γίνει το αγαπημένο μου!

Είναι το Vibrant Mandarin από τη νέα σειρά Vivids της Maybelline.

(και θα μου πείτε, και καλά θα κάνετε, μα αφου λέει μανταρίνι πώς ήθελες να είναι κοραλί???? το σκέφτηκα ομολογώ, αλλά το κοραλί της σειράς μου φάνηκε πολύ ροζ, αυτό έμοιαζε πιο κοραλί στο μαγαζί παραδόξως... :/ )

Κατ' αρχάς αγαπώ το χρώμα της συσκευασίας!!





Έτσι είναι σε τεχνητό φως με φλας..








Και έτσι φαίνεται στο φυσικό φως χωρίς φλας..





Είναι σχετικά ενυδατικό κραγιόν, αρκετά καλής χρωματικής απόδοσης, πορτοκαλί με κόκκινους τόνους.

Σχετικά με διάρκεια, δεν είναι ό,τι πιο σταθερό έχω δοκιμάσει και όντως το βλέπεις λίγο στο ποτήρι σου όταν πίνεις κάτι, αλλά ακόμα και μετά από μερικές ώρες το χρώμα δε φεύγει τελείως από τα χείλη μου. Φεύγει αρκετά ομοιόμορφα αφήνοντας πίσω του λίγο χρωματάκι, σαν stain.

Προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ και το φοράω συνέχεια αν και δεν είναι το τέλειο ανοιξιάτικο που έψαχνα αλλά μάλλον θα γίνει το τέλειο καλοκαιρινό!!
Σίγουρα θέλω να δοκιμάσω και άλλες αποχρώσεις σύντομα!!!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο κραγιόν από αυτή τη σειρά? Ποιο θα μου προτείνατε να δοκιμάσω μετά από αυτό?



10 comments:

  1. εχω αυτό και το κοραλί και τα λατρεύω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαιρομαιι! Μαλλον το κοραλι λεω να χτυπησω την επομενη φορα!! :)

      Delete
  2. Replies
    1. Ναιιιι!! Ανυπομονω να ερθει το καλοκαιρι να το λιωσω!! Θα ειναι τελειο πιστευω!!

      Delete
  3. entaksei to kragion einai teeliooooooo!!!!!
    pira ena paromoio kai eimai kai egw polu enthousiasmenii :D
    perna apo to blog mou an theleis na deis review gia MAC lipstick kai mascara!
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ηδη παρακολουθω το blog σου!! Ειναι πολυ ωραιο!! Φιλακιααααα!!

      Delete
  4. Είναι υπέροχοοο! Έχω πάθει κόλλημα με τα πορτοκαλί κραγιόν τον τελευταίο καιρό, έχω κάνει και μια ανάρτηση με την μικρή μου συλλογή από αυτά, αν θέλεις ρίξε μια ματιά :)
    Φιλιά!
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μολις το ειδα! Πολυ ωραιο! Σε ευχαριστω για το σχολιο!! Φιλια!!

      Delete
  5. Φανταστικο χρωμα!!

    ReplyDelete